Zimní příprava - ind. trénink

V jednotlivých bodech níže najedete plán dva týdny před začátkem přípravy jak na běhání tak i na cvičení doma (to začněte ode dneška)
 
Na odkazech níže napleznete aplikace, které zaznamenají uběhnutou vzdálenost a čas, na prvním treninku si zkontrolujeme jak jste to splnili.
 
https://blog.mujbeh.cz/nejlepsi-aplikace-na-behani-pro-android-2016/
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.runtastic.android&hl=cs
https://blog.mujbeh.cz/nejlepsi-aplikace-na-behani-pro-operacni-system-iphone-2015/
 
 

období : od 26.12.2017 / do 31.12.2017 : běh 3x týdně

 

VYTRVALOSTNÍ BĚH: 3 X 8‘ IZ (CÍL ZVLÁDNOUT VZDÁLENOST ZA 8 MIN.) ( VZDÁLENOST 3 X 1.800 M ) - 2 X 5‘ IO

 

období : od 1.1.2018 / do 7.1.2017 : běh 3x týdně

 

VYTRVALOSTNÍ BĚH: 3 X 6‘ IZ (cíl zvládnout vzdálenost za 6 min.)  ( VZDÁLENOST 3 X 1.400 M ) - 2 X 4‘ IO

 

IZ: interval zatížení

IO: interval odpočinku

 

U cvičení Core cviků vždy vybírejte 4 cviky tak, aby byl zastoupen cvi na ruce, spodní část těla, břicho a horní čast těla (střídejte kliky s rukama na úrovni ramen, diamant, klik s jednou nohou ve vzduchu, široký klik, střídání nohou ve vzduchu)

zatížení 30s, 30s odpočinek opakování každého cviku 4x, cvičení každý druhý den. důležitý strečink po běhu i cvičení viz druhý soubor.

 

Popis cvičení je v AJ včetně obrázků.

 

Core_Stability.pdf (853388)

Flexibility.pdf (601712)